Splošni pogoji poslovanja
Lastnik, upravljavec in skrbnik spletnih strani in spletne trgovine Magnetnatabla.si je RAPCOM d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).
Podatki o podjetju
RAPCOM d.o.o.
Žabljek 46
2318 Laporje
Slovenija
DŠ: 11299380
Matična številka: 9787917000
Ti Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Magnetnatabla.si (v nadaljevanju Splošni pogoji) določajo pogoje uporabe spletnih strani na naslovu https://magnetnatabla.si/ ter pravice in dolžnosti strank (uporabnikov) in ponudnika storitve, družbe RAPCOM d.o.o., v zvezi z uporabo in delovanjem teh spletnih strani. Sestavljeni so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Z uporabo spletnih strani Magnetnatabla.si potrjujete in soglašate, da ste prebrali in razumeli ter boste spoštovali te Splošne pogoje ter da vas ti Splošni pogoji pravno zavezujejo. Splošni pogoji poslovanja so sestavni del vsake pogodbe med ponudnikom in stranko. Določila Splošnih pogojev poslovanja so splošni pogoji v smislu 120. člena Obligacijskega zakonika (Uradni list RS, št. 97/07 in naslednji) in so zavezujoča kot pogodbena določila.
Podjetje RAPCOM d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe teh Splošnih pogojev. Spremenjeni Splošni pogoji se vselej objavijo na spletni strani Magnetnatabla.si in stopijo v veljavo s trenutkom njihove objave. Kupca zavezujejo Splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Kupca zavezujejo Splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Načini plačila
V spletni trgovini Magnetnatabla.si potekajo plačila po predračunu.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo (spletni nakup), ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom. Blago se vrne na naslov podjetja RAPCOM d.o.o., Žabljek 46, 2318 Laporje, Slovenija. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik je v primeru vračila dolžan vrniti tudi embalažo in vse, kar je bilo embalaži priloženo. Originalna embalaža ne sme biti poškodovana. Zahtevek za odstop od pogodbe lahko oddate preko e-pošte. Odstop od pogodbe ali kakršnekoli spremembe za izdelke izdelane po naročilu niso možne, če je naročilo že plačano, ker gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1).
Kupnino za artikle, pri katerih je možen odstop od pogodbe, vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. RAPCOM d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga. Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe prevzema stroške pošiljanja blaga. V kolikor je kupec poleg naročila prejel darilo, mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi tega pod enakimi pogoji kot preostalo blago. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec ali kupec zaradi tega ne nosi nobenih dodatnih stroškov.
Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo.
Garancija ali Reklamacija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 14 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Kupec se lahko obrne za informacije o garanciji na elektronski naslov info@magnetnatabla.si.
Reklamacijo zaradi morebitnih neskladij ( npr: velikost, neustreznost z dogovorom / računom ) je mogoče uveljavljati 14 dni od prejema pošiljke. Po tem roku reklamacije ni mogoče več uveljavljati.
Cene
Vse cene v spletni trgovini Magnetnatabla.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov se lahko zgodi, da je podatek o ceni v spletni trgovini napačen (npr. zaradi ažuriranja podatkov v teku: ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno, se lahko cenik spreminja tudi večkrat dnevno). Magnetnatabla.si si pridržuje pravico do preklica naročila, če pride do očitne napake (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni, navedeni na spletnem mestu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo in se med seboj izključujejo.
Posebne ponudbe
Če stranka želi posebno ponudbo po svojih željah, za to kontaktira prodajalca RAPCOM d.o.o. preko e-pošte info@magnetnatabla.si ali kontaktnih obrazcev na spletni strani. Poslovanje v tem primeru poteka preko predračuna. Prodajalec pripravi ponudbo, če se stranka strinja poravna predračun, prodajalec nato dostavi dogovorjen izdelek. V tem premeru zaradi izdelave izdelka po meri stranke vračilo izdelka v 14 dneh ni mogoče.
Poškodovan paket
Če stranka prejme poškodovan paket, je dolžna še isti dan javiti poškodbo paketa prodajalcu, s poslanimi dokazili (slika zaprtega paketa). Prodajalec bo odgovoril v najkrajšem možnem času.
Varovanje osebnih podatkov
RAPCOM d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi k najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Osebni podatki potrošnika se zbirajo, obdelujejo in varujejo v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko naše spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni izključno za namen, za katerega so bili pridobljeni, in v skladu z našo izjavo o zasebnosti, ter da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.
Vse o varstvu osebnih podatkov in izjavo o zasebnosti lahko najdete TUKAJ.
Omejitev odgovornosti
Za zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in ažurnost podatkov na spletni strani Magnetnatabla.si. Vseeno obstaja možnost napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. Vse navedene pomanjkljivosti se po najboljših močeh trudimo preprečiti, v kolikor pa bi nastopile kljub naši opisani skrbnosti, vas bomo o tem obvestili v najkrajšem možnem času. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.
Vsebina, objavljena na spletni strani, je zagotovljena s strani ponudnika kot informativna storitev. Podjetje RAPCOM d.o.o. ne prevzema odgovornosti za morebitno netočnost vsebine na spletni strani.
Pritožbe in spori
RAPCOM d.o.o. (Magnetnatabla.si) se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (RAPCOM d.o.o.) preko elektronske pošte na info@magnetnatabla.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. RAPCOM d.o.o. se zaveda, da vključuje reševanje potrošniških sporov nesorazmerje med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. RAPCOM d.o.o. si zato prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma, da se spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v Mariboru.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi RAPCOM d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Zadnja sprememba splošnih pogojev poslovanja: 11.11.2024.